Saturday, November 3, 2012

perhatian

peserta kem bakat kriket negeri Johor fasa 1 bawah 12 tahun

syurga firdausi

tayangan video. esok baru mula latihan di padang

ni projek dekat sekolah. menyediakan pasukan untuk kejohanan MSSJ peringkat negeri Johor bawah 11 tahun. lazimnya aku akan buat 4 fasa latihan dalam masa setahun bagi memastikan pemain sentiasa ingat akan kemahiran mereka. kriket memang banyak yang tak sama dengan permainan lain



kepada pelanggan-pelanggan yang saya hormati. segala penghantaran bagi item yang telah dilunaskan pembayaran, akan saya hantar/pos lewat sedikit kerana dalam masa 2 minggu ini saya amat sibuk dengan aktiviti pembangunan kriket pasukan sekolah dan juga negeri johor. melatih pasukan sekolah untuk pertandingan di minggu hadapan serta pelapis-pelapis pemain kriket negeri Johor untuk skuad 2013. SEGALA KESULITAN AMAT DIKESALI DAN SAYA MOHON MAAF

No comments:

Post a Comment