Tuesday, June 5, 2012

H4U IPOH-PENANG-KEDAH

persidangan bersama king of rado, abg razif di rumah orang tua ku, kemudian kami sambung di rumah sifuku cik salim sampai lewat malam. ouf menangis
ABG/CIKGU ZUL JAM MASA, yang kerap kali bersidang dengan aku tiap kali kepulangan ke Ipoh. yang sebelah kanan tu, si WAFEE, BROKER JAM HIGH END YANG VERY OUF MENANGIS BERJAYA. kehadirannya adalah untuk menghantar jam eternamatic dan royce yang aku beli. jadi aku ambil kesempatan bersidang dengan dia sekali.

saudara ikhwan dan sifu antik aku, cik salim. tiap selang dua hari sini la aku bersidang., luas pengetahuan dan bertambah pengalaman, sifu yang banyak mengajar aku tentang ilmu antik. pada hari yang sama KING OF RADO KINTA, abg razif turut hadir untuk menuntut ilmu dari sifu ini.
ini persidangan di sg.petani. abg razif ajak, aku pun tak pernah jumpa cikgu razmizan, blogger jam qistina. nah selonggok barang baru sampai . turut hadir sekali lagi wafee dan dabu-dabi. langsai gak duit malam tu sebab ternampak enicar sherpa gmt. cis...hehehe, persidangan yang very berjaya

No comments:

Post a Comment