Sunday, March 18, 2012

persidangan 2 hari

cuti kali ni aku agak sibuk,jadual padat, cuma sempat jumpa beberapa orang je, itupun di kedai uncle rama, sempat la jumpe abg aziz dengan hj marzuki. abg razif rado dengan abg zul jammasa tak sempat jumpa, begitu juga abg ku ahmad. walaubagaimana pun, aku sempat bersidang di kl selama 2 hari sebelum balik johor
ini persidangan bersama sahabat baik, adrian di PJ, sempat berjalan di beberapa lokasi sekitar PJ. tq so much adrian
persidangan yang bermula lewat dan berakhir lewat. nak tunggu brader pegang hidung tu buat keputusan sikit punya lama. dah rambang mata

sahabat baik aku dari sekolah teknik, yang baru menjinakkan diri dalam minat ini



tourist guide yang dijemput dari shah alam, terima kasih jeghi



esoknya, persidangan di amcorp mall


mus broker dengan abang radzi thetick-tick yang sentiasa sibuk, tapi hari ni berpeluang aku jumpa dia. last jumpa 2 tahun lepas






koleksi zachary malik




















pak syed dan abang misman

2 comments: