Saturday, December 24, 2011

h4u-bandaraya ipoh sekali lagi


yang baju petak kecik tu abg aziz




aku terberkenan mondia tv ni. tengoklah esok camne

eternamatic

yang kiri sekali hj marzuki, yang berbaju putih bro aswad

kienzle auto yang penuh seni

koleksi abg aziz

pertemuan tak dirancang. petang semalam, abg aziz call aku tanya pasal jam dinding. kemudian aku ajak jumpa malam tu, sebab dia nak tengok jam courbet tu. bila sampai, tak disangka hj.marzuki dengan bro aswad pun ada sekali. berbual lah kami pasal jam sampai lewat malam. untuk makluman, 3 orang sahabat ni adalah seller di locken pada setiap minggu. boleh jumpa mereka untuk dapat harga terbaik.
terima kasih semua, sudi jumpa. dapat berkongsi ilmu dan pengalaman

2 comments: