Monday, November 7, 2011

h4u-johor, 7/11/2011


rolex explorer



3 keturunan oyster case

doktor kita bawak 4 biji, tapi dah cukup powerrrr

personaliti popular bulan ini BULAN, bersama dengan PERISAI

2k, you dare?

pan-am dan ernesto che guevara

germany, swiss, japan

keronogerap


dua produk era 60an. cuma yang kanan adalah cucu cicit


satu jam orbit, satu jam permukaan bulan

dua bodyguard tegap mengapit anak dara




memang puas hati bersidang hari ni. tuan rumah aku x masukkan gambarnye.hehe...apa pun terima kasih banyak pada blogger pecinta masa, asmar DJ, afiq kerana  menjayakan perjumpaaan H4U kecil-kecilan.
sebanyak 40 butir jam terbabit, 14 titoni, 2 rolex, 1 tudor , 6 omega, 3 orient , 8 seiko, 1 citizen, 1 timex, 1 marvin, . perjumpaan disudahi dengan roti jala dan nasi himpit lah...
p/s; time ni lah aku nak merasa jam-jam baik kawan-kawan...bukan senang nak dapat peluang ni...nak beli sendiri belum tentu lagi. tq bro-bro sekalian

12 comments:

  1. Wah, best tu mini h4u..dapat merasa jam bulan...best 3x

    ReplyDelete
  2. alhmdulillah, merasa jam kawan kawan

    ReplyDelete
  3. best tul...aku lak x balik muar..huhuhu...err sapa gambo terkangkang baik punya? tuan rumah ker?

    ReplyDelete
  4. Woi Jumie, ko tak tanya soalan sensitif tak boleh ke? Janganla sebut bab-bab kangkang kat sini ... ha ha! Si Amar ni pun satu hal, punyala banyak gambor barang baik lain, gambor barang baaaaik tu jugak yang dia letak. Rare tu beb ... ha ha!

    ReplyDelete
  5. sah_kul; dorang yg elite , aku tak.hehe

    ReplyDelete
  6. hehe, tuan rumah byk gambo kaki jer

    ReplyDelete
  7. Amar, ko terlupa letak Oris ke dalam senarai jam tu? Mentang2 la ko dah ada Omega dan Tudor.

    ReplyDelete
  8. KP; aah, terlupe, lg pun oris tu tak dibelai semalam..hehe

    ReplyDelete
  9. Mmg perjumpaan yg berjaya... Nak balik awal, terbabas lewat juga baru balik. Haha... Tq kwn2 semua

    ReplyDelete
  10. DJ, kira tererla hang. Semua tempat tinggal aku hang dah sampai ... ha ha!

    ReplyDelete
  11. Haha.... Ya tak ya... dah sampai semua... Ekekeke.... Lps ni senang nak berkunjung. Hehe

    ReplyDelete