Tuesday, June 14, 2011

perkembangan koleksi sejak dari 2010.














Dalam tak sedar sudah hampir setahun setengah aku berkecimpung di dalam bidang hobi ini. berkembang ,turun dan naik, jual dan beli , bertambah rakan, sahabat dan taulan. terima kasih kepada semua yang sentiasa mnyokong aku, sejak dari mula aku berjinak-jinak dengan hobi ini.

8 comments:

  1. Tahniah bro! Perkembangan yg sihat

    ReplyDelete
  2. ...Tahniah cikgu...teringin sgt rasanya nk ke BP tgk koleksi cara LIVE... hehe :)

    ReplyDelete
  3. Fuh, dah boleh duduk kat Amcorp tu!

    ReplyDelete
  4. asmarDJ: TERIMA KASIH BRO..BRO ANTARA ORANG YG BYK MENASIHATI DAN MEMBERI SOKONGAN PADA AKU..

    ReplyDelete
  5. SAH_KUL: dtg la bro..roger sahaja bila mau datang. tapi pada ari minggu la..

    ReplyDelete
  6. pecinta masa: hehe...x smpai tahap tu bro...jam aku ni kecik kecik jenama sahaja

    ReplyDelete
  7. Tahniah bro...bro mmg peminat jam sejati. Tu baru setahun setengah...bayangkan kalau dah 3 tahun :)

    ReplyDelete
  8. walikard; terima kasih...saya hanya simpan yang biasa sahaja di dalam kemampuan sendiri..

    ReplyDelete