Sunday, June 12, 2011

perjumpaan 13/6/2011

perjumpaan berjaya. alhamdulillah, sahabat-sahabat dari merata negeri datang. walaupun tidak ramai, tapi cukup untuk memanaskan badan sekiranya H4U peringkat se-tanah MALAYA berlangsung. sebelum berjumpa, aku terlebih dahulu berjalan-jalan mencari buruan di memory lane@loken.
kemudian, pada pukul 9.15 pagi, aku beransur-ansur meninggalkan Bandaraya Ipoh,bandaraya klasik terkemuka tanah melayu. sayu rasa hati meninggalkan keluarga, tapi apakan daya kerana mencari nafkah dan penghidupan di negeri Johor, maka terpaksalah aku beredar..tepat pukul 12.15 aku tiba di restoran setelah penat mencari parking di plaza AMKERAP MALL.
ada mustapha@stopa dari KL, dzulkarnain dari kelantan/sabah, nazri ( pemilik blog time as it is) dari selangor, jeghi dari kelantan/selangor, khuzaiman@abg man dari kedah/putrajaya, sorang lagi aku tak tau nama, serta zachary malik dari putrajaya.

kamera blurr


ini tuan punya blog irhomdeys.blogspot.com..menggayakan 2 bijik seiko fieldmaster kepunyaaan beliau.

selepas perjumpaan aku bersiar-siar bersama bro zach dan terpancing BOCTOK AMPHIBIA. kemudian pergi mengambil cenderahati dari sahabat.thank you adrian. nice wan.

2 comments:

  1. Semalam aku terjumpa dan sempat bersembang dengan SM dekat pasar tu, tak pulak dia cakap ada perjumpaan tergempar ni. Pukul berapa korang kat sana?

    ReplyDelete