Tuesday, May 17, 2011

aktiviti petang (cuti wesak)

titoni airmaster. malam semalam dapat. titoni yang ke-9

dah lama simpan dan selalu pakai. citizen newmaster manual. antara jam yang paling aku sayang.

dipadankan dengan leather "buffalo" dan deployant buckle. citarasa mewah untuk jam vintage murah.

felca sportsmaster xx. felca ni adalah nama syarikat asal bagi titoni. kira dalam titoni family. homage kepada rolex datejust.homage je mampu.

wristshot

ricoh dynamic wide manual. hadiah daripada IRHOMDEYS.BLOGSPOT

Wristshot

liberty manual. dari jamlama.blogspot. boysize ni. kecik je. sedap pakai.ringan

bulova manual with sub2nd. jarum sub2nd takde, kena cari. sekali lagi dari jamlama.blogspot

peneman petang bersama rayban large metal changeble lense
kamera tiada. lalu aku pergi berjumpa kawan dan makan tengahari di restoran makanan segara. selepas makan, dia study, aku pinjam kamera ambik gambar. sebenarnya nak ambil gambar movement dengan caseback pagol yang hendak dijual tu. dah alang-alang, aku bawak jam-jam aku yang belum bergambar. jadi, masing-masing ambik gambar i.c. hehe.....terima kasih kepada kawan; SS...hehe..

No comments:

Post a Comment