Monday, March 28, 2011

for sale RM 280- SEIKO 5 SPORTS WITH TUNA CAN



4 comments:

  1. Cun la, jam ala2 Seiko Diver's. Siri Seiko 5 Sports ni memang lawa semuanya..

    ReplyDelete
  2. hehe..tapi orang x minat nmbr 5 tu..berat gak jam ni

    ReplyDelete
  3. Tu la.. design lawa giler.. tang nombor 5 tu yang buat slek.. Aku ada gak hampir terbeli Seiko 5 sport yang design ala2 Tag Heuer F1 200m quartz, tapi sebab nombor 5 tu yang tak jadi nak beli.

    ReplyDelete
  4. hehe..aku x kisah sgt tang nombor tu. tanyalah kawan kawan bro, jika ada yang mau..aku nak tolak murah je ni..masih boleh nego

    ReplyDelete