Monday, March 14, 2011

aktiviti cuti

santapan pada waktu petang
tuan rumah

Seperti biasa, apabila cuti sekolah, antara aktiviti harian aku adalah , berkunjung ke Pasar Karat (LOKEN) dan pasar karat di SUPER KINTA, (setiap hari ada)..petang tadi sempat aku berkunjung ke rumah seorang blogger di kawasan Ipoh juga. selama 3 jam berbual tentang hobi yang sama. bertukar pendapat dan bertukar pengalaman. blogger ni macam aku juga, baru setahun lebih terbabit dalam hobi ni.
Dari pengamatan aku, abg zul ni peminat model sports+diver. kebanyakan jam didapat di area LOKEN dan juga blogger. cantik-cantik koleksi dia, berkilat. abg zul ni juga adalah seorang pendidik seperti aku. sekali lagi, terjumpa lagi golongan cikgu yang mengumpul jam tangan.hehe...apa pun terima kasih kepada abg zul, yang sudi menerima kehadiran aku tadi.
sila lawat ,blog jam abg zul:
http://jammasa.blogspot.com/

10 comments:

  1. Wah... bertambah rakan blogger...

    ReplyDelete
  2. Haha... mmg ramai geng cikgu main jam. Hehe

    ReplyDelete
  3. Terima kasih Amar kerana sudi datang. Boleh sembang macam dah kenal lama.

    ReplyDelete
  4. abg zul; hehe..xde hal bang, nanti jumpa lg, kalau nak pegi jumpa pak cik yazid tu, gtau saye

    ReplyDelete
  5. bravo amar getting more contacts, thx for sharing info. infuture senang lah mau cari jam 50 club. :)

    ReplyDelete
  6. adrian; tq bro. i got two boy size favre leuba,no date.hehe

    ReplyDelete
  7. only one left. satu sudah jual.hehe

    ReplyDelete